Som en sten från himlen

kommer jag lyckas??Idag föll mig tanken att man kanske skulle sluta med godis.
Det är både dyrt och onyttigt så vrfr tugga det när man kan tugga typ vindruvor ist : )
tänkte att om jag bloggar om det så blir det nog lättare när jag kan kolla tillbaka hur duktig jag har varit =)



De saker som jag kommer förbjuda mig själv att stoppa i munnen är

-godis
-choklad
-chips
-skruvar, stjärnor, bollar och bågar och andra chipsliknande produkter från OLW eller Estrella (Axel, skruvar är godis!)
-läsk



saker som är tillåtna iaf till en början som kanske inte borde vara det.

-glass
-kakor
-popcorn (kommer behöva bunkra micropop eftersom mina kastrullpop inte alltid blir så lyckade)
-cider (stockmos i mitt <3 nu i sommar!)


saker som förmodligen kommer knarkas till en början när sötsuget tar i är jordgubbar och vindruvor.
någon som har bra idéer på annat som kan förtäras utan att vara onyttigt?



Ska bara nämna att jag inte gör detta för att jag vill gå ner i vikt utan för att må bättre och orka träna mera för att då gå upp i vikt p.g.a mer muskler!


dokumentation av vad som ätits och inte ätits kommer föras i denna bloggen.

Kommentarer
Postat av: Therese

mamma säger att morötter e bra när man e sötsugen

2009-06-28 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0