Tisdagen

Vanlig frukost bestående av yoghurt och mackor.

Sen gjorde jag lunch, exakt samma som förra gången bara det att kasslern byttes ut mot falukorv och korven gratinerades med tomater, och lite mer ost;)
Sen ett mellanmål på en macka och juice innan jag drog till golfbanan. före detta hade jag spelat 4 timmar beach ;)

Sen kvällsmat en macka, juice och en talrik fil med musli och russin :D


onsdagen började med att jag gick upp 8, åt frukost på havregrynsgröt, ägg, och lite mackor. sen la jag mig igen och sov till lite efter tio :)

nu har jag klippt grannens gräsmatta också:P

igår blev det en life energy på beachen och nu smuttar jag på en PK ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0