Jaha

Nu ska jag snart gå till sängs. ska bara skriva om hur dagen varit först

Började med en frulle vid 12. Den bestod av fil o flingor med sylt och grov fralla.
Sen blev det en lunch, var ensam hemma så kokade pasta och åt gårdagens köttfärssås till.
Beach i 4 timmar och kommer hem utsvulten vid halv 9 och då är det inte heller nån hemma. för mamma har precis åkt, jag mötte henne:P.
I dåliga nyheter finns ofta bra nyheter och den bra nyheten vart att det fanns jordgubbar och att morfar hade köpt högsbylimpa till oss. Tog jordgubbar med mjölk, stekte 2 ägg. och tog, som den man jag är, och skar en skiva limpa PÅ LÄNGDEN.
La på dom två äggen och jag hade ett mästervärk. sen tog jag en till skiva med ost och skinka och sen kom mamma hem och skar på bredden och då blev det två till skivor med enbart smör.
Har även förtärt två nektariner idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0