Helgen

Lördagen började med en frulle bestående av havregrynsgröt och ägg + mackor. robust och bra!
Sen dagen till ära lagade jag då middag. Finns bara en sak att säga, kungligt!
Recept:

ugnsäker form där man lägger i:

ett gäng skivor kassler

Tar ett paket krossade tomater, blandar med liten mängd red hot chili pepper, stor mängd timjan, stor mängd pizzakrydda och enorm mängd oregano. Sedan häller man detta över kasslern lite snyggt

Sedan strör man riven ost över allt : )
och skivar tomater och lägger över kasslern.


Innan maten hade jag och Elias krossat Markus och Emanuel i beach ;)


Sen till kvällsmat blev det väl något lätt typ macka o fil har jag för mig.






Söndagen började med endast en talrik fil och musli till frukost.
Sedan bar det av mot varberg med familjen plus elias, beachvolleybollturnering väntade.
Frukost på vägen dit bestående av pågen subs med stekt ägg och paprika och jordgubbsyoghurt.
Komma dit och vinna hela turneringen då ;) (läs mer på www.habowolley.se)
under tiden åt jag två korvar med bröd, en kycklingklubba, en och en halv till pågen subs med skinka och lite småsaker.
Typ frukt och en halv minibaguette:P
Sen åkte vi hem glada efter vinsten och när jag kom hem blev det till att äta det lilla som blev över från gårdagens kungliga mat, den som jag lagade och nu fixar pappa lax : )

Igår åt jag en powerking och ikväll blir det en Life Energy också ;) Mumma : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0