Beach-SM

packade på mig rejält med energidryck inför beachsm.

En hustler på burk, en 1,5l flaska hustler, 5 euroshopper och en franks, lite av flaskan, hela franksen och 3 euroshopper är kvar :P Har även druckit en power ade under turneringen. Allt annat dracks dagarna innan och efter första dagen


Vi kom 3a, det låter ju bra men vi är inte nöjda!!!
Vi hade matchboll i semifinalen men det var en riktigt sideout-match (vinner poäng i motståndarens serve) så dom räddade den. sen vann dom en boll i sin serve och sen rädda vi matchboll, förlorade, rädda matchboll, förlora, rädda matchboll, förlora, förlora. VI förlorade

Sen vann vi bronsmatchen lätt men vi tappade ju då första set som vanligt. sen blev det 21-10, 15-6 =P


Dom vi förlorade mot i semin var från göteborg, spelade beach året om och vann finalen lätt. Då kändes det ju ännu tråkigare..
Finalen var ju på centercourten med speaker, hur nice hade inte det varit?!?!?

Men Cristofer Lewin och Henrik Ericson är värdiga vinnare =D

Och "Grattis" till mig och Elias för en tredjeplats.

men när jag tänker på semin får jag ångest..

Kommentarer
Postat av: Ester

Men vadå ångest? ;o

tänk positivt, ni var jättebra :D

2009-08-19 @ 19:42:40
URL: http://keepitfresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0