AAAAAAAAAAAAAH

Dagen började med frukost, havregrynsgröt med lingonsylt, en macka med leverpastej och gurka och ett ägg.
Sen till golfbanan för 18 hål. efter 9 blev det en halv banan och 2 frallor.
Sen efter ronden blev det en magnum mandel :)

Hemma blev det pasta i nån olja och revbenspjäll. efter det jordgubbar :)

Sen så var jag så jääääääävla nära att råka äta godis...jag var deprimerad efter att ha förlorat en match i dagens sommarlovskamp så drog mot mitt kära hm på stört. jag gick förbi abudys cykel och där låg en chipspåse, i min deppression tog jag 4 chips och stoppade i munnen, sen när jag vände mig om så bara "SHIIIIET DET ÄR CHIPS JU!!!" så jag spottade ut allting och sköljde ut munnen ordentligt, det enda som kanske slank ner vart lite dill (det var dillchips) och det är ju inte godis! =D
Detta skall INTE UPPREPAS!
Sen åkte jag hem och hemma fanns det vattenmelon och bigaråer!=D
Och så åt jag och pappa två mackor, en grov och en ljusare, med leverpastej, men med saltgurka och en med tomat.

till middag blev det lax och potatis med kokta morätter och sockerärtor, gott!

Nu sitter jag här och tuggar på ett tuggummi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0