1 juli

Idag är lite av en sorgens dag.
SJ har inte längre monopol på tågtrafik vilket kommer skapa kaos och apoteket har inte längre monopol på receptfria läkemedel.
Detta är mkt illa eftersom det nu kommer bli mkt lättare att missbruka mediciner och liknande.

Nu gick jag lite OT igen så ska gå tbx på ämnet nu

Gick upp vid tolv och åt en frukost på mjölk och flingor med socker på (a), en grov fralla och 2 st skivor lingonlimpa, bakade av Sofia Blomqvist:P
Sen till middag blev det spaghetti och köttfärssås som jag kryddade formidabelt ;)
Sen upp till beachvolleybollen på vätterstranden för att  tävla och på hemvägen när elias köpte massa godis fick jag nöja mig med en x-ray ;)

När jag kom hem blev det kvällsmat bestående av 2 grova frallor, 3 knäckemackor med köttfärssås på och jordgubbsfil med musli (första gången på länge man tugga musli men det var fan gott (=    )

Har under dagen ätit inte mindre än 3 nektariner, dom är ju så sjukt goda nu!

Aja, nu blir det något annat nyttigt snart, nämligen....SÖMN! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0