Veckan

Jo i söndags typ kvart över 12 på natten, när dagen var en kvart gammal, bröt jag mitt godisförbud lite smått.
Var på bröllop och då tyckte jag att det var okej =)
Sen dagen efter (eller alltså, samma söndag) bar det av till flämslätt på konfaläger, som ledare.
Vilket är hundra gånger roligare än att vara konfirmand.
Jonsson, Pipen och Ricke ni gjorde det sjukarns roligt. GoooonaaaattxD
och det var ju inte fel att umgås lite med saga, isa och evelin.

Sista kvällen var helt magisk. Sån sjuk stämning på andakten!
Tror att alla håller med mig!

Sen efter det åt jag godis och drack läsk igen, ledarfika kallas det.
När man får tackar man ju inte nej, från och med nu

har en marabou i kylen också som jag fick av e-son för att vi var med som duktiga ledare

Just det. Måste ju tacka E-son, Martin, Susanne, Kristin och Aaaaannaaa-Leeenaaa som ledde oss ledare ;)

Och alla icke nämnda konfirmandet också, lägret hade ju inte blivit av utan er =P

Tack allihopa, nu hoppas vi på att det blir tonårsläger på höstlovet.
Det fixar du e-son ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0