igår, onsdag

på kvällen spelade jag och elias beach i jönköping. 2 vinster och 2 förluster.

sen så vid 10 drog jag till saga och så satte vi oss i en lekpark nånstans typ vid lundgatan. Eller nått annat av de områdena jag har lite svårt att hitta på.

Sen så vid kvart i 12 drog vi hem till isa och så smög vi in på hennes tomt, satte oss under hennes fönster och knackade lite diskret på hennes fönster. Hon blev livrädd men så förstörde såklart saga allt med att börja skratta....
Aja, sen satte vi oss o snacka på isas trappa en timme, typ en halvtimme av denna tid pratade dom skånska-.-
Dom var faktiskt extremt tonsäkra men dom har övat på det sen femman så...
Sen drallade jag mig hem och sov tills mamma väckte mig vid 11 =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0