Efter tjat från ester och Lina....

Japp. Idag började man ju på Per Brahe Gymnasiet då...klass PreIBa
Jävligt skön klass faktiskt : )
Haha jag hade ingen aning om när vi skulle va där och jag var det stod inget på hemsidan eller nått så jag var inne vid 8, vi började 10.
men som tur va så va de fint väder så jag gick in på bernards och köte 4 vanijmunkar för 25 och så satte jag mig i solen i nån timme. Örngytt ju : )

Aaaaa sen kommer man till skolan och efter att ha använt alla sina skills i orinetering så hittar jag rätt sal = P

Som vanligt vart det ju lite spännt då som de alltid är når man träffar nytt folk men jag typ va med 3 st UBERSMÅLÄNNINGAR, Vetlanda är dom ifrån.



aaa och när man kom hem så tog man några glas av sin underbara citronsaft som jag så fint gjorde i typ måndags, jävlar vad god den är!


Veckan har kantats av 3 ord: Swebitskladdkaka, swebitspizza och swebitssandslott =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0